Emilie <3333

Asså gumman, jag är så glad över att vi vart vänner! Vi vart ju vänner igenom att vi började i samma ridgrupp som dig! Nu blir vi bara mer & mer vänner ju mer vi är med varandra. Asså, jag älskar dig otroligt mycket bästavän. Du är bäst! Vi har aldrig bråkat & jag hoppas att vi aldrig gör det! Men om vi skulle bråka så skulle jag göra satt vi vart vänner igen. Men jag brukar säga: Bråk slutar alltid med vänskap! Vi kommer säkert få massa underbara stunder tillsammans! Hoppas det iallafall. Du betyder grymt mycket för mig! Det kommer alltid vara du & jag! Ingen kan sära på oss! Vi ska aldrig säras. Vi ska sittas som ett limm ihop! Du är rolig att vara med. Glömmer aldrig minnerna med dig som när vi vart vänner första gången i stallet. & den dagen när jag sov hos dig som är idag kulkul :D, fotbadet. Vi kommer få massa mer strunder tillsammans ellerhur? :) Men du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket bästavän <333


Kommentarer
Postat av: Emii <3

Älskar dig skitmycket så du vet det! <3

Jag kan inte än förklara med ord hur mycket du betyder för mig! <333 <333

Vi kommer få en massa fina stunder tillsammans du och jag I Promise that <3 <333 <333 3<33

2009-05-01 @ 21:08:24
Postat av: Louise

puss på dig gullunge <3

2009-05-01 @ 21:22:16
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0