Fredag - skolan¢rum.

Idag gick jag själv till skolan.. :( Jag hade bandage på mig.. Vi hade slöjd idag, booooooring!! :S Det vart pannkakor idag till lunch, va inte så gott! Men efter skolan gick jag & mamma till centrum & köpte present till Sanna :)<3 Sen så köpte vi också kladdkaka&grädde som vi ska smaska i oss ikväll :D När jag & mamma kom hem från centrum kollade jag på fingret & det var bra, så jag kan rida i helgen :D<3 Men det gör fortfarande ont (lite).. Men nu sitter jag framför datan, & smaskar på ett tuggummi. Det blir nog köttbullar&makaroner eller fiskpinnar&potatis ikväll :) gott!

Saknar Neff & Flox meeeeest!!! <333


Jag&Neff, foto av Amanda Bokstam! <3

Flox älskling, ska hoppa dig den 30/5 eller den 31/5, fett nervös.. :O<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flox jag älskar dig, du är världen för mig. / Ebba

2009-05-08 @ 22:09:42
Postat av: Anonym

Den 31/5 tror jag

2009-05-09 @ 20:08:12
Postat av: Louise

Mm, det är den 31/5 ;)

2009-05-11 @ 07:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0