Fredag - skolan&Emilie :D

Vi hade sovmorgon till klockan 08.30, fast jag skulle vilja ha 09.30 istället för 08.30 eller ännu bättre! Men iallafall, gick med Sanna till skolan. Vi hade musik.. Vi sjunger alltid tråkiga låtar! Sen i slutet så delade vi upp oss i 3 lag, vi körde så ska det låta ganska tråkigt. Sen så har vi haft raster, spelar alltid King xd Jag blir ibland kung (a) Det går ut på att ta ut andra från spelplanen. Till lunch vart det typ tacos med någon konstig macka till :O Inte så gott! Aja, sen slutade jag 14.00. Gick till bussen skulle åka till VH för att vara med Emilie. Det hände något knas med bussen. Den stannade vi nedergården (eller vad den stationen hette).. Så det började låta :O Fast sen så åkte bussen iallafall som tur! ;) Mötte Emilie vid VH station. Sen gick vi hem till henne. Vi hoppade mest studsmatta :D I love it <3 Sen så gick vi till en affär & handlade godis :) Sen så sparkade vi hem till Emilies mamma, jag fick se hennes hamser :) Söt fast ganska tjock x'd Sen så sparkade vi till hennes pappa. Pappa hämtade mej vid halv 8 typ. Fett kul det var hos Emilie :D<33
Aja, snart ska jag typ gå & lägga mej, ska upp tidigt imorgon. För jag ska ju rida på Blåkulla :D Vi kanske ska rida ut eller typ markarbete.. Jag vet inte riktigt! Sen efter Blåkulla sticker jag till Skutis :)<3 För det är en överraskning där, undra vad det kan vara. Aja, men bloggar när jag kommit hem från Skutan imorgon ;)<3


Min bästavän föralltid <333

Kommentarer
Postat av: Emii <3

love you <33

2009-06-05 @ 22:25:27
URL: http://emiixaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0