Lördag <33

Jag & Emilie åkte till stallet vid 10. Jag skulle rida Rekyl :) & det gick faktist bra :D<3 Det var kul också. Sen efter ridningen tog vi lite fika sen åkte pappa & jag hem. När jag kom hem duschade jag & åt mat, sen gick jag & mötte Emma vid Valla livs. & jag tog cykeln med mig. Sen cyklade vi till Emma. & hämtade hennes cykel & väntade på hennes pappa. Sen åkte vi till vh. Ganska jobbigt faktist. xd Vi gick & handlade glass där. Jag fick en Sandwich av Emmas pappa, tack :) Sen så tog vi tåget hem. & vi tog cyklarna i rulltrappan, gick faktist bra ;) Sen så åkte vi till mig & var där en stund. Sen skulle Emma äta, sen kom hon till mig. & packade mina saker för att jag ska sova hos henne :D<3 Kul :D Vi har spelat Wii Fit det var kul. & sen satte vi oss framför datan, men den datan jag skulle ha gick inte för det gick inte att gå ut på internet :/ Men sen så loggade jag in på mobilen istället & Emma satt framför denna data.. Ja nu sitter jag hära & Emma sitter & kollar på tv. Aja, ska vara med Emma lite nu.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0