Lördag - Blåkulla & Skutan <3

Red Silver idag på Blåkulla. Vi red ut en sväng sen så hade vi markarbete i ridhuset. Det var kul. Vi tog några galopper också :D Silver var duktig ;)<3 Det var någon som skulle ha henne så jag fick inte borsta & det ;/ Men jag fikade med pappsen & Emilie & hennes pappa. Sen stack vi till Skutan :) Hann se när Erica hoppa Neff & Sofie Polly & Aci Polly. Det var frifel för alla dom ;) Klockan 1 så var det överraskningen. Det var några som red som riddare & gjorde en massa saker. Coolt faktist! Men det var så varmt.. Jobbigt! Sen en till överraskning! Vi fick en ny häst som heter Kaktus :) Hihi, gulligt namn :) Sen så har jag provat att skjuta luftgivär (vet inte hur man stavar det?).. Men det var kul! x'd Sen så har vi inte gjort så mycket. Vi åkte väl hem vid halv 5 någonting. När jag kom hem så åt jag mat, skit gott! :) Sen så har vi kollat på bilder från idag. Nu sitter jag här & käkar godis! :) Det kommer bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Louise

felfritt*

2009-05-31 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0