Måndag - skolan.

Idag vaknade jag vid halv 8. Men jag hann till skolan. VI hade gympa & det var sådär. Sen åt vi luch på Riksäpplet, det var gott :) Sen fick vi efterrätt (a) Sen gick vi tillbaka till skolan. Vi fick lite rast, sen hade vi lektion. Sen så slutade vi vid 2. & jag gick hem i det regniga vädret -.- Ursh, hatar regn! :S Aja, sen när jag kom hem fick jag reda på att jag skulle rida i Fridas & Majas ridgrupp för att jag har missat en gång & då ville jag rida igen. & pappa sa att jag ska rida Lexus :) Ska bli kul. Vi ska åka vid halv 5. Längtar redan. & så har jag & Frida blivit vänner igen :)<3 Bloggar efter jag har ridit (;

Söta Lexus :)<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vi ska va där vid halv 5 inte att man ska åka halv. Hoppas jag får Chamir <3

2009-05-18 @ 15:27:13
URL: http://semlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0