Måndag - skolan&Jonna :)<3

Var i skolan som vanligt. Vi hade gympa det var sådär. Till lunch vart det blodpudding. Inte min favorit. Men det vart apelsinjucie :) Efter skolan träffade jag mamma, vi gick till Ica. Sen gick vi hem. Jag damsugade mitt rum, sen åt jag mellis. Sen så ringde Jonna mig. Vi va med varandra :) Skit kul, vi sparkade sparkcykel, var lite med Sanna & Maja och lite Jonas. Sen så har vi hoppat studsmatta, fett jobbigt. Man var fett svättig så jag tog en dusch när jag kom hem. Sen åt jag & gjorde läxan. Sen så log jag i sängen och läste lite i min bok som handlar om Rosa fast heter Livet om Rosa och en kille som heter Ville. Ganska bra! Jag har snart läst ut den. Aja, sen sov jag. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Livet enligt Rosa och en kille som heter Ville*

2009-05-26 @ 19:05:53
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0