Onsdag - skola&kompisar :)

Idag gick jag till skolan med bästavän Emma igen xd Kom inte för sent *pust*. Var med Fanny&Jonna&Sanna i skolan. Sen så har vi kollat på film som handlade om kroppen, sen så har vi ätit & det vart bajsmat :S Så jag ville inte äta, såg till och med möggligt ut :S Ursh.. Sen efter skolan var jag först med Fanny. Vi gick hem till mig & åt mellis, sen ringde Jonna mig & frågade om jag & Fanny ville vara med Jonna & Dajana på kull. & det ville vi så vi gick dit. Sen så kom Maja också :) Så då körde jag, Maja&Fanny&Jonna kull, sen efter ett tag kom Sanna :) Sen så körde vi fusk. Sen gick jag hem, & när jag kom hem badade jag sen åt jag. Sen gjorde jag läxorna, & tog en glass. Och nu sitter jag här & skriver blogg & chattar med Emilie. LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG&LÖRDAG&SÖNDAG :D Två dagar till så äre helg (eller fredag) då jag ska vara med sötisen Emilie :D & så saknar jag Neff skit mycket. <3



Sötnos, älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0