Onsdag - Tom Tits :D

Gick med Emma till skolan. Sen så åkte vi bussen till Handenterminalen. & sen buss till Älvsjö & sen åka till Södertälje C för att vi skulle till Tom Tits, det är en klass resa ;) Jag var med Loveprit hela dan där :D<3 Skit kul. Vi åkte en jätte rolig karusell, ganska läskig! Den åkte typ som Extrime på Grönan, fast det var bara två platser. Fast jag fick ta av mej glasögona, det var det ändra som var dåligt! Sanna&Fanny spelade in när vi åkte.. Vet inte om man kan lägga upp.. Men efter vi hade åkt den sprang vi till frittfall, som typ va 8 m tror jag? eller nått? Men det pirrade i magen när man åkte ner x'd Haha jag skrek x) Sen så har Loveprit & jag gjort massa roliga saker :D Åkt en kana också <3 Jätterolig dag asså. Sen så åkte vi hem. Vi kom hem vid halv 6 typ. Man måste ju bara åka till Tom Tits flera gånger asså :D När jag kom hem lekte jag med min lilla söta lillebror :) Ska snart äta, sen så ska jag slänga mej i duschen så att jag blir ren & fin xd


I love them <3

Frittfall :D<3 I love it!

HAHAHA JAG & SANNA <3 VI HAR BLIVIT KORTVÄXTA & STORA x'd

HAHAHHA JAG & ASSI <3

JAG & VICTORIA <3

Kommentarer
Postat av: Louise

fett stora man vart när man stod vid den dära spegeln hahahahha xd

2009-05-27 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0