Skutan :D

Emilie & hennes pappa hämtade mej vid 10. Sen när vi kom dit så fick vi vänta i 20 minuter innan vi fick ta in hästarna. Det gick lätt som en plätt för Emilie att hämta Karna, men för mej då? Det gick dåligt. Han gick bara iväg :S Emilies pappa försökte också, men det var omöjligt! Sen så kom Ullis & hjälpte mej. Så borstade jag & kratsade hovarna på Neff, sen så sadlade jag & tränsade. Sen gick jag & Emilie ner till volten. Jag spännde sadelhjorden & han stog still hela tiden ;) Duktig <3 Sen hoppde jag upp & skrittade ett tag, sen travade jag & galopperade lite. Han hade världens bästa galopp :D<3 Sen så red vi runt jordhögarna ;) Sen så lekte vid med kaninerna, hjälpte Carro att ta in hästarna & fodrade. Sen vid halv 4 hämtade hennes pappa oss, han släppte av mej. När jag kom hem så satte jag mej framför datan. Ja nu sitter jag hära. Ska passa lillebror för att mamma ska till affären & handla köttfärssås.


Emilie&Karna, jag&Neff. Härlig bild tycker jag (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0