Skutan - tävling :D<3

Åkte till Skutan vid kvart i 10. När jag kom dit så kollade jag vilka som skulle tävla & hur banan såg ut. Mathilda skulle tävla först på Zombra sen så Amanda på Flox tror jag? Jag tävlade iallafall sist efter Sofie som hade Karna. & så jag på Flox. Det var KM först som startade klockan 10. Erica red Polly, Amanda red Neff. Dom var duktiga :) Sen var det flera.. Mem Erica vann KM :) GRATTIS GUMMAN!<3 Juste Maja var där idag också :) Banan verkade svår ibörjan men klockan halv 12. Red Mathilda framhoppningen med Zombra. & Maja fick rida Flox för att Amanda skulle hoppa av Neff & fixa honom.. Sen så red Amanda. När dom hade fixat banan så fick vi gå den & omhoppningen också. Mathilda startade först. Det gick ganska bra, men Zombra vägrade 3 gånger så hon var utesluten :( Synd! Sen så vare väl Amanda som skulle rida, tror det iallafall? Men Flox vägrade också 3 gånger så hon vart utesluten hon med :( Synd! Men det var ändå bra av Mathilda & Amanda! Sen så red Amanda upp ungefär vid hagen & så hoppade hon av. Flox fick dricka lite vatten. Sen så såg jag Sofie på banan, så då fick jag skynda mej upp på Flox & rida ner dit! Först så red man till domarna. Dom sa att jag skulle rida över dom två hindrerna om jag ville & det gjorde jag. Det gick bra, men det sista vägrade han men sen så hoppade han :) Flox vägrade inget när jag hoppade! Jag tycker att det gick jättebra för mej & Flox :) Lycklig vart man eller det är jag nu också! Så jag fick rida omhoppningen också & allt vart felfritt :D Sen så skulle dom ha prisutdelning, & jag vart placerad.. Shiit asså. Jag vart på 3:e plats :D Guuud va glad jag vart asså! Sen vart det ett ärevarv :D Kulkul <3 Det var jag, Moa & Lollo som vart placerade. Sen så red jag upp till hagen typ. & så hoppade jag av. Gick in till hagen så han fick äta lite. Sen så hämtade pappa vatten men han ville inte ha. Carro sa att jag skulle tränsa av honom & sen kratsa hovarna & sen släppa ut honom. & då gjorde jag det ;) Sen så var jag lite med Maja & Mathilda & sen så Therese också. Vi hoppade i hoppborgen :D Det var fett kul! Har massa med bilder (som kommer) :) Sen vid typ 5 åkte jag hem eller jag åkte med Mathilda, dom skjutsade hem mej, tack (: När jag kom hem kollade vi på bilderna från idag när jag tävlade & mera. Har också ätit, det vart köttbullar med makaroner. Ja sen har jag bara suttit framför datan.

Så här såg min tävling ut :)

Jag & Flox :)<3
Foto av: Therese <3

Jag & Flox <33
Foto av: Therese <3

Jag & Flox :D
Foto av: Therese <3

Jag & Flox :)<3
Foto av: Therese <3

Jag & Flox <3
Foto av: Therese <3

Jag & Flox :)<3
Foto av: Therese <3

Mina priser. En superfin ryktväska & en superfin rosett :D<333


Kommentarer
Postat av: mamma

jag är megastolt över dig!!!<333333

LOoove youuu!!

puss och kram

2009-06-04 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0