Söndag&Måndag.

Söndag: Det var ingen ridning på grund av att det var övaläger :'( Men istället var jag med Emma&Mathilda, det var skit kul :D<3 Vi hoppade studsmatta, jag lärde mig många olika saker av Mathilda :D Sen vid 7 fick så åkte jag&Emma hem. Jag fick skjuts tack (: 

Måndag: Var i skolan som vanligt -.- När jag kom till skolan så gick jag & Frida hem till henne & hämtade hennes gympakläder för hon hade glömt dom. Jag gick ett äpple av Frida också x) Tack.. Sen så när vi kom tillbaka så hade vi gympa. Vi körde brännboll -.- Inte så kul. Det var ganska kallt också.. :s På rasterna var jag med Frida :D Det är önskevecka i matsalen denna vecka & idag åt vi hamburgare (: Gott! Efter skolan gick jag med Frida. När jag kom hem åt jag mellis & gjorde läxorna. Sen smsade jag lite med Maja & jag skulle följa med henne till stallet :D<3 & vi åkte typ halv 5. När vi kom dit kollade vi vem Maja skulle ha & hon skulle ha Polly. Sen gick vi in till stallet & där såg jag Frida som borstade Neff. För hon skulle rida honom. Sen så gick vi ner till volten. Dom som red var duktiga. Men det gick inte så bra för Maja som hade Polly så hon fick byta till Mille. & det såg ju skit bra ut när Maja red Mille ;) & Frida var duktig också som red Neff. Jag tog lite bilder som jag ska ladda upp nu.


Mathilda gullunge :)<3

Frida <3

Frida&Neff :)<3

Frida&Neff <3

Maja&Polly <3

Maja&Polly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0