Torsdag - olycksdagen :O

Ja idag gick jag med Frida till skolan. Sen så hade vi slöjd första timmen. & jag skulle såga en planka av något slag. & sen så råka jag såga lite på fingret.. AAAAAAAAJ :O Så jsg sprang direkt till kranen & sköljde av.. Men det blödde mera&mera.. Så jag fick först ett papper, så att det skulle torka lite men det hjälptes typ inte så jag gick ta ploster istället. & det hade jag till typ klockan 1 eller något sen åkte det av.. Så jag fick ta papper runt om.. Men sen efter skolan vart det värre :( Jag stannade kvar med Sanna&Jonna i skolan :) Men sen så blödde det så jag stack hem.. & mamma satte på ploster&bandage, det var skööönare :)<3 Sen så skulle jag igentligen vara med Sanna men det blev inget.. :( Ja jag hoppas iallafall att jag kan rida i helgen.. Annars blir jag riktigt arg.. :S Har nyss ätit köttfärssås&spagetti, det var gott. Men nu sitter jag hära& skriver blogg & chattar med Emilie <3

Älskar dig gumman Emilie, gör allt för dig <3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0