Torsdag - skolan¢rum, Fredag - skolan&Emilie :D

Torsdag: Det var sjöld första lektionen, & det var kul. Hann klar min sak jag gör i slöjden :D Fast jag fick inte ta hem den. Efter skolan gick jag & mamma till centrum, jag fick en hamburgare & pommes frites & dricka, mums :) Sen så gick vi in till Stadium, där köpte jag ett par skor :) (kommer bilder). Sen så gick vi hem.

Fredag: Var i skolan träffade Frida.. Inte kul alls.. Hon tänker fan inte säga förlåt, då vill jag verkligen inte vara hennes vän, aldrig. Inte bara jag som ska säga förlåt :S Lixom hallå, du har också gjort saker mot mig.. Tänk efter lite :S
Aja pallar inte snacka om det, blir bara på dåligt humör..
Men efter skolan träffade jag mamma utanför, & vi gick till Haninge Centrum & väntade på bussen för att jag skulle åka till VH & hämta Emilie sen skulle vi åka till mig. När jag träffade Emilie så tog vi lite kort. Sen så åkte vi tillbaka till mig. När vi kom hem till mig åt jag mellis sen så spelade vi lite buzz, sen gick vi & köpte glass. :) mums, gott (a) Sen när vi kom hem fortsatte vi att spela lite buzz, sen så stängde vi av & spelade lite guitar hero. Sen så gick vi till datan & så kollade vi på lite bilder. Sen så skulle hon hem :( <3 Så jag satte mig framför datan.. Men det kommer bilder sen från idag, någon annan dag ;) Ska kolla på Talang 2009 nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag vill knaske inte det du bästermmer inte ÖVER mig. :( :@

2009-05-17 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0