-

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 11
Vilken klass gick du i?- 5:an
Vad hade du för hårfärg? - brun/blont
Hur lång var du? - 143-145 kanske
Vem var du kär i? - hemlis
Vad brukade du göra på fritiden? - Rida, vänner.
Vilka umgicks du med? - Dom i klassen typ.
Hur såg du ut? Som nu typ
Var allt bättre då? - nja
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej

Nu:
Hur gammal är du? - 12
Vilken klass går du i? - 6:an
Vad har du för hårfärg? - Brun/blont
Hur lång är du? 155 typ.
Har du någon pojk/flickvän? Nej, behöver inte ;)
Vem är du kär i? - ingen
Vad brukar du göra på fritiden? Vara med familjen, vänner & ridning.
Vilka umgås du med? olika
Hur ser du ut? som vanligt

Har du..

Kysst någon? nej
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Nej
Slagit ner någon? Nej
Ljugit för en bra vän? Kommer inte ihåg.
Svikit någon? Nej?
Fuskat på prov/läxförhör? nej

Vem:
Kramade du senast? Nathalie tror jag.
Sov du hos senast? Michelle tror jag.
Kan du lita på till 100%? Linda Berggren bästavän!<3
Är den finaste personen som finns? Linda Berggren <3
Vill du vara med just nu? - Linda Berggren <3
Ringde dig senast? Vet inte xD
Skickade ett sms till dig senast? Typ Amanda.
Skickade du ett sms till senast? Fanny Järvå.

Vad:

Drack du senast? Jucie.
Köpte du senast? Inte vet jag.
Gjorde du igår? skolan och stallet

Vad ska du göra imorgon? skolan sen vara hemma.

Vill du göra just nu? På Blåkulla.
Åt du senast? fläskkotletter med pommes frites & bearnesås.
Är närmast dig som är rosa? Min tröja

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - Tror jag inte.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Faktiskt inte..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - Nej? :O 
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Nej? :O
Jag har en hemlighet som ingen vet - Nej.
Jag har fuskat i ett spel - Kommer inte jag ihåg.
Jag har struntat i ett prov - Nej.

DÅLIGA TIDER

Jag kan inte svälja piller - ?
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej.
Jag har vaknat gråtande - Nej.
Jag har somnat gråtande - Det kommer jag inte ihåg.

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja!
Jag har sett någon dö - Venne?
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej.
Någon nära till mig har begått självmord - Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0