Adobe Photoshop 5.0.

Idag har jag varit på skötarkurs på Blåkulla, var trött & hostade. Det var två timmar.. Sen bokade vi en igenridning för jag inte kunde gå på ridningen i lördags för jag var sjuk -.- Men jag ska rida igen på en hoppning, fett najz! :) Det är en lördag, tror det är sista ridlektionerna för året, men då så ska jag rida någon lektion efter min, tror det är en lektion mellan den jag ska rida på isåfall. Men nu ska jag inte skriva om det. När vi kom hem åt vi korv med bröd. Och jag satt självklart *trumvirvel* vid datorn. Och det blev ingen luciaträning för min del, stå & sjunga när man har ont i halsen, nej tack. Jag har precis varit sjuk, & jag hostar. Nepp, jag skippade det! Jag fick inte träffa älsklingen heller men det får bli på onsdag! :) Saknar honom <3 Har nu varit hemma & tagit det lungt. Ingen feber idag, som tur! :D Då bevisar det att jag börjar bli frisk! :) Det är bara min jäklans hosta -.- ''Undrar när det kommer försvinna'' Jo, det kanske tar veckor, vem vet? :O Får stå ut med att hosta. När man har lite hosta skadar det väl inte att gå till skolan nästa vecka på tisdag? Mamma tyckte iallafall jag skulle tare lungt & vara hemma imorgon, satt verkligen se satt jag är frisk. Feber kan ju komma tillbaka, men det tror jag inte direkt. Pappa är iförsig sjuk, & man kan ju bli smittad, igen. Han som har feber också! :O På tisdag, går jag till skolan! ;) Det är 100% säkert ;) Då ni, då kommer jag till skolan! :D Hahha, driver xD

Till middag käkade jag mat vi åt igår, det var kyckling wok med ris. Det var gott! ^^ Just nu sitter jag här.
Jag tröttar på färgen grå..
Ska jag ta & byta?
Någon som vill göra design till mig - GRATIS? <3
Tar inte betalt för designer ni som undrar ;)

I den här bloggen kommer det hända att det kommer mer hiss & diss, dagens fråga, dagens musik & sånt ;)
Det tycker jag skulle vara kul att skriva om ;)

Fortsätt läsa & kommentera, besökarna stiger! (a)
Nu ska jag leka lite i Adobe Photoshop 5.0 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0