Asså..

Jag skrev igår ett inlägg, men när jag klickade på Spara & publicera så loggades jag ut från bloggen :O Sen kollade jag på min blogg och då var inte inlägget där :O Jag blir så sur, varför blir det så? Har det hänt för er också? :O

Men igår så var jag på Skutan, det var årsmöte, & jag orkar inte förklara allt. Var iallafall sen med på Luciaträning, på Lucian hoppas jag att jag får rida  Neff eller Polly :) Men jag kommer nog inte få rida Neff :'( För det är några andra som också skrivit upp sig på Neff.. Jag skrev ju upp mig på Neff & Polly. Men ingen skrev upp sig på Polly, så jag kanske får rida henne, vem vet (a) Innan pappa & jag åkte till Ica Maxi gick jag in i stallet & kollade om Neff var där men det var han inte, så jag blev lite ledsen (inte satt jag började gråta) men ;). Sen kollade jag upp mot hagen & där står ju min lilla älskling, fan vad jag blev lycklig! Jag gick in i hagen och kramade & pussade honom, fick själv en puss faktist xD Älskade ponny! <33 Åkte sen med pappa till Ica Maxi och jag handlade en farsdag present till pappa och så köpte jag godis & spännen till mig. När vi kom hem lagade ''jag'' middagen xD Jag lagade kyckling & pommes frites, det var riktigt gott! :)

Idag vaknade jag ungefär kvart över 7. Fixade mig & åt frukost, sen ringde Frida & frågade ifall vi kunde gå tillsammans & jag sa ju ja xP Så vi gick ungefär 10 över 8. Idag var jag lite ledsen på Engelska lektionen, jag grät inte men.. jag saknade Neff otroligt mycket.. :/ Vi slutade iallafall 14.45. Så jag gick hem, sa hejdå till nästan alla xD Eller hälften xD När jag kom hem åt jag mellis & kollade på tv. Sen pluggade jag lite. Sen kom mamma & lillebror hem så jag käkade middag sen, värmde lasange, Just nu tränar jag Engelska för jag är säämst! Så ska försätta träna, bloggar kanske mer senare, ifall jag orkar, har mycket med skolan & börjar bli trött & så, ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0