Äter frukost..

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag orkade inte.

Men först vare NO och matte, sen åt åt vi lunch och åkte till Tungelsta Ridklubb. Blev  ingen ridning för att dom håller på att lägga nytt underlag i ridhuset & jag fattar inte varför vi inte kan rida på utebanan :O Fast det är väl för att alla andra har haft teroi? Jag som hade hoppats på ridning & gå sitta på en häst, och så lixom funkare inte :S.. ÅÅååh!!! Men vi kollade på film istället, den var bra ;) Sen fick vi rykta mågon häst och jag och Olivia ryktade Faxe. Han var lite grinig, och jag blev lite rädd för honom. Åsa sa att han inte ville att vi skulle ta hans mat xD Hihi, det lät roligt! Jag sa till Faxe, vi ska inte ta din mat, tare lungt xP Olivia frågade vad jag skulle göra idag jag bah: baka kladdkaka, hon skrattade åt mej xD Det var väl inte så kul tycker ni läsare, men vi tyckte det var kul! x'D

Men iallafall, efter Tungelsta följde jag med Olivia och Amanda hem till Olivia. Vi hade kul! xD Visst? :D
Jag älskar er Olivia & Amanda! <33

Men tog sen bussen hem. Vi åt fläskkotletter & bearnesås och pommes frites till middag. Sen bakade jag och mamma kladdkaka. Och så kollade på på Idol. Sen smakade vi på kladdkakan, den blev helt okej. Sedan gick jag in i mitt rum och spelade spel på mobilen sen somnade jag.

BLÅKULLA IDAG!! :D

Vaknade typ halv åtta, sen borstade jag håret och just nu sitter jag vid mammas data & åter frukost. Nu måste jag käka upp min macka & dricka upp min jucie, sen klär jag på mig ridkläder & väntar på att pappa är klar, sen sticker vi. Hoppas på Silver eller Trixa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0