Blåkulla <3

När Olivia var på teori borstade jag Trixa bäbis. Hon försökte nafsa mig, fy dig! ;) Var bara mysig att stå där en stund & borsta, älskar doften av henne & jag älskar hennes mest av allt, nästan älskar ju Silver & Neff också :) Iallafall, någon skulle rida henne så ja fick så där ifrån och så borstade jag Curt istället, han inte ens borsta honom noga, hann inte ens båda sidorna. Sen var Olivia klar med teorin. Så då fick jag skjuts hem, tack ^^Så jag typ slappade när jag kom hem & åt middag, nyss tränade jag engelska :) Börjar bli bättre, jag erkänner det ;) Läser en bok som jag har hemma, så tränar jag som att det är läxa, smart va? :) Men nu tänkte jag snart borsta tänderna & lägga mig. Har alarm på klockan 6 imorgon hoppas jag går upp då också, missade att duscha idagm så tänkte ta det imorgon på morgonen istället. Blir ju piggare då också, ifall jag går upp & dushcar ;) Nyss sa mamma till att jag skulle borsta tänderna & lägga mig öfr den är fem över 10. Så det blir sista inlägget för ikväll, bloggar kanske imorgon innan jag drar till skolan. Nej juste nu måste jag packa gympa grejer också, bajs. Aja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0