Blåkulla :D<33

Jag red Silver :D Det gick bra ;) Hon har grymt mysig galopp <3. Stannade sen kvar på Blåkulla. Och pappa åkte och jobbade.

Jag ska tävla dressyr & så ska jag vara med på hoppkurs med Silver förmodligen :D Sen ska jag nog anmäla mig på hopptävling också, på Silver isåfall. På dressyren ville jag igentligen rida Trixa, men hon var upptagen :'( Men Silver är bäst (efter Trixa såklart) ;D

Kollade sen när Ponnycupen tävlade. Pappa kom också och kollade lite, sen åkte vi hem ;) Undra vilka som vann, Blåkulla eller det andra, pappa sa att inte Blåkulla kommer vinna :'( Syyyynd! Jag borstade Trixa också, fick hälsa på henne idag :D Äntligen stog hon inne i stallet. När hon kom till Blåkulla typ så hade hon fång, och det visste inte jag ens om :'( Stackars Trixa :'( <3 Sa till Lisa att jag vill rida Trixa nästa gång, hoppas jag får henne, då blir jag glaaad! Men när jag kom hem damsugade jag sen skurade jag golvet, så det kommer bli rent & fint. Sen ska jag bara lägga tillbaka mattor och så ;). Nu sitter jag här & väntar på maten och att det ska bli torrt på golvet. Vi kommer äta ganska tidig middag, men vi ska äta kyckling och pommes frites och bearnesås! :D Gott gott, ikväll ska jag nog kolla på Twilight och käka mycke godis kan jag tro! (a).


Älsklingsponny, älskar dig Trixa, du är bäääst! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0