Dåålig updatering!

Åååh, gud, vad dåligt jag har updaterat! :O

Men gårdagen började med att vi hade studiedag dårå! :D Så jag slappade lite, sedan var jag med Emma, och jag följde sen med henne till Skutan och kollade när hon red. Hon red Polly :P Hälsade också på Neff ;)<3 Saknar honom nu.. Och Sirre :( Fick skjuts hem sen, kommer inte ihåg vad jag gjorde när jag kom hem, tror jag satt vid datan :P

Idag gick jag med Frida till skolan. Vi började med idrott, gud vad tråkigt, jag som var så trött också! :O Men jag klarade av idrotten utan att somna xD Nej nu drev jag, men efter idrotten kommer jag inte ihåg vilken lektion vi hade, men det blev inte så godlunch. Aja, vi hade en håltimme dag då, en lärare var sjuk. Så jag och Emma gick till centrum och hängde. Träffade Emilie där också :) Emma bah: Där är Emilie, jag bah: ÅH vaaaart? :O Aha däär :D Måste säga hej xD.. Aja, sen gick vi tillbaka till skolan. Och efter skolan var jag och Emma, vi var hos mig. Aja, nu sitter jag här, är trött xD..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, xd

2009-11-04 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0