Dålig updatering..

Onsdag: Första lektionen vad musik, den var faktist ganska rolig igemfört med dom andra lektionerna vi haft när vi haft musik. Vi lyssnade mest på musik xP Sen hade vi Engelska. Blev inte så mycket Engelska, det var mest snack om vad som hänt, för det är några som håller på med 6:orna, så det fick vi ta upp, så vi fick inte så mycket Engelska. Det var iallafall ganska skönt. Sen hade vi NO-Ämnen. Vi jobbar med solsystemet. Sen hade vi spårkval & jag har ju sv/eng ;) Så vi fortsätte med vår text v i håller på & skriver på Engelska, det gick bra ;) Går typ bättre för mig i Engelskan nu xD Sen blev det lunch, kommer inte ihåg vad det var för mat, typ fisk? Aja, sen hade vi slöjd ;) Det var kuligt! Fast vi har två timmar, lite jobbigt bara. Men jag håller på med en halsduk, jag typ virkar eller stickar, vet inte vad som är skillnaden? :O Sen hade vi lästid. & sen slutade vi ;) Då gick jag hem & satte mig vid datan. Sen åt jag mellis & bytte om till ridkläder, sen åkte jag & pappa till Skutan. Då stod det att jag skulle ha Daylight på tavlan, då blev jag faktist glad, för att det skulle bli första gången (a) Aa, det gick bra då, första galoppen gick sådär, fort som tusan gick det, hah x'd Sen fick jag henne bra i traven, & vi red över bommar, som var typ 10 cm. Det gick helt okej, hon hoppade över en gång, det var lite läskigt för jag var inte beredd på det, så jag höll på att ramla av men jag satt kvar, det var ju tur ;) Sen skulle vi galoppera i volt, det gick bättre, men hon var ändå pigg, men det gick bra ;) Vi red en bana, för rida över hinder sen skulle vi ... (vet inte vad det heter?) sen rida en gång asså med bommar på marken, som en laburint (okej, det blev felstavat, men jag vet inte hur det stavas xd) sen galopp i en volt ;) Det gick ju helt okej ;) Daylight var ju rätt mysig faktist ;) Ingen skulle rida henne efter så jag ryktade henne & kratsade hennes hovar ;) Sedan åkte jag & pappa till Coop Forum och hämnade Biljetter till Globen Horse Shoooow! :D JIPPI! LÄÄÄNGTAR SOM TUSAN! :D Sen åkte vi hem & typ åt middag, sen satte jag väl mig vid datan, och (glömde blogga).. & så kollade jag på tv & sen somnade jag ;) Borstade ju tänderna först förstårs ;)

Torsdag (idag): Första lektionen vad Hämta hem, då läste jag i min bok jag läser. Var så okonsentrerad. Snackade bara med Sanna hela tiden x'd Dåligt av mig, sen hade vi SO. Då pratade/läste vi om första människan. Sen vare sv/eng, fortsättning på en text på Engelska, håller på att renskriva ;) Sen vare lunch (inte gott!). Sen lästid & då ville jag faktist läsa, så jag läste minst 10 sidor. Sen vare svenska & så slutade vi :) Gick hem & ät mellis sen gick jag till Rudanskolan & väntade på Linnéa, träffade Jempa där också :) Hon slutade 15.15 typ x'd Sen gick jag & Linnéa till mig. Vi satt mest vid datan xd. Vid halv fem åkte hon hem, vi han bara va i en timme & en halvtimme typ xP Sen satte jag mig vid datan typ, & sen käkade jag middag, nu sitter jag här igen.

Blev långt inlägg men ni får stå ut, det var bara för att jag inte ''orkade'' blogga. Dumma dumma mig! Ska skärpa mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0