Förlåt för att..

jag inte bloggade igår, jag mådde dåligt efter ridningen, hade ont i huvet och kroppen och var jättetrött O.O Jag vart lite piggare sen, men jag orkar iallafall inte blogga.

Men igår red jag Brisk på ridningen. Gick helt okej, pappa rykte jag passade honom & att jag red han bra xD Haha, gud nej. Tycker jag inte! Väldigt pigg fjording ska jag bara säga! Jag som igentligen hade hoppats på Daylight eller Neff eller Polly eller någon. Men nepp, fick en fjording, xD Aja, det gick bra, och han lyssnade ganska bra på mig. Han hade konstig galopp! xD Kunde inte riktigt sitta ner i den, skumpade mest haha xD Så ovanligt att rida en fjording, xD Det typ snöade lite när vi red, ursh, hatar dåligt väder asså, föredrar hellre sommar ^^ Någon skulle ha Brisk efter mig så pappa och jag åkte till Coop Forum, han skulle köpa någon lampa, och så köpte vi Multivitamin jucie 2 stycken och sen en 2 l:ers mjölk (en större förpackning).

Kom hem för en stund sen från skolan. Ska stax ringa Emilie och höra ifall hon och jag kan va. Det var ju länge sen xD Hon slutar typ 2 så jag ringer väl henne då eller om hon ringde mej, skrev att hon skulle ringa mej när hon hade slutat, men om hon inte ringer ringer jag ;)

Aja, nu sitter jag hära då.. Kollar på tv och bloggar, är på blogghumör! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0