Haha flumm med Maja xd!

Louise' säger:

eh en har frågat på min frågestund

Postat av: Harald!

Hejsan!

Vill du ha en puss ?

eh, hallå..

ofta man frågar det

aprilkung* | svarar på era frågor nu ! säger:

haha, ojdå Lollo du har visst fått en beundrare

Louise' säger:

Harald, va fult namn nu ska jag mobbas! hahha.

aprilkung* | svarar på era frågor nu ! säger:

vaa? <3

Louise' säger:

Harald är ett fult namn, när jag svarar ska jag skriva, bajsa på dig, glöm det!

aprilkung* | svarar på era frågor nu ! säger:

haha! xD

Lollo.. det var jag som skrev den kommentaren

Louise' säger:

fattade lite det, asså tänkte lite: kan det inte vara maja, hon kanske skojar med mig ska väl lossas att tro att det inte är hon, man vet ju ändå inte,

så tänkte jag xd

men jag tänker ändå skriva bajsa på dig, glöm det xd

vill inte pussa någon harald xd

aprilkung* | svarar på era frågor nu ! säger:

haha Xd

stackars harald

Louise' säger:

HAHAA JAG GARVAR!!

aprilkung* | stackars Harald! x'd säger:

haha.. jag med ..

xd

Louise' säger:

inte stackars harald

aprilkung* | stackars Harald! x'd säger:

Joo... stackarn. tycker fett synd om harald

Louise' säger:

tycker inte jag xd. jag gissar på att han är ful också.

hihi, harald blir säkert ledsen

DET ÄR JAG & MAJA DET! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0