Har varit hemma ett tag nu.

Jag red Silver, det gick bra. Vi tränade på serpentinbågar, fast jag kan redan det. Men det är väl bättre att lära sig mer om det. Sen galoppfattningar. Några kan fortfarande inte det -.- funderar på att byta grupp.. Silvers galopp är fett mysig :) Det gick iallafall bra med ridlektionen. NÄSTA GÅNG VILL JAG RIDA TRIXA.. DET VAR FETT LÄNGE SEN :'(

Nu har jag varit hemma ett tag. Har tränat lite på ett prov som jag ska göra på måndag -.-
Sen har jag kollat igenom skötarprovspapprena, ska ha prov imorgon på det, så måste träna..
Kan det mesta men lite som jag träna på..
Nu är klockan typ snart halv 1.
Snart ska vi väl käka lunch :p.

Juste, glömde säga!
Sara ska göra en design till mig :D
Så, då blire liten ändring, börjar tröttna på den jag har nu.
Alltså den är inte ful eller så, men grått är tröttande bara..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Du kanske tycker att jag är kaxig och taskig som säger detta men iallafall.



Vi lär oss olika fort på ridningen. Man kan inte rå för om man kanske inte är lika bra som dom andra.



Jag kan erkänna att jag är rädd för att galoppera på stora hästar, men det är för att jag har ramlat av så många gånger. ;)



Du får ju byta grupp om du vill, det är inget jag bestämmer, men du kanske inte heller kan vissa saker som vi kan. :P <3333



Förlåt om du tycker att jag är taskig, Louise. :(

2009-11-30 @ 15:52:56
URL: http://aapann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0