Hemma från Tungelsta ;)

Jupps som sagt, vi hade NO & Matte sen så var det lunch. Det blev någon konstig mat haha xD. Sedan åkte vi till Tungelsta ;) Jag red Britney, hon var skitsvår. Galoppen gick bra. Fanny sa att jag satt bra :O? Haha okej, kändes som att jag skumpade xD Vill inte rida henne nästa gång, TACK! Hellre Maja xP Jag skulle inte vilja rida Britney en gång till. Det kommer jag säkert få göra, menmen.. Jag fick dra mycket i tyglarna, för hon var så pigg. Asså jag drog ju inte så mycket, men så satt hon inte drar iväg med mig. Aja, det gick iallafall sådär ;) Sen borstade jag henne, Amanda hjälpte mig lite också. Sen kratsade jag hovarna & sen bytte vi om och tog bussen hem. Nu är jag hemma, ska snart käka mellis ;) Rostat bröd & varm oboy, gottgott! Nu ska jag käka ;)

Världens finaste person!


Linda Berggren! <33
Bästavän (:
Saknar dig otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; aa det kan jag ;)

kan jag få din msn ? :) <3

2009-11-27 @ 14:42:12
URL: http://pruttbarn.blogg.se/
Postat av: Linda /

ÄLSKAR DEEEJ <333 DU BETYDER <3333333

2009-11-28 @ 10:17:13
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0