Hiss & diss.

Pengar- Pengar är bra att ha, just nu sparar jag mina pengar, satt jag får sen mycket. Just nu har jag 1031:- Det är ju bra att man har pengar, därför hissar jag pengar ;)

Filmer- Det är mysig att kolla på film med familjen eller någon kompis/kompisar. Ifall man är sjuk tycker jag man kan ta fram en film & kolla på. Det brukar jag göra, så jag hissar filmer ;)

Djur- Djur är underbara! Om man har djur man tycker om är det ju som ens bästavän. Jag hade kanin förut som var underbar & jag lekte med den. Den var som min bästavän! Därför hissar jag djur ;)



Folk som röker- Varför röker man för? Ursh, man förstör sitt liv. Näej, jag tänker aldrig göra det! Så jag dissar folk som röker!

Kyla- Ursh, hatar att frysa! Det är inte kul. Som vinter tillexempel, jobbigt med kyla! Så jag dissar kyla!

Stinkade lukt- Ursh, hatar stinkande lukt. Det finns inge bra men det, så jag dissar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0