I miss you..

Trestenas Sir Antique!

Jag kommer ihåg när jag satt på din rygg, det var underbart!
Du var otroligt snäll & duktig!
Jag kände sen att det var du som var min favorit.
Jag fick rida dig många gånger,
Lisa tyckte jag red dig bra.
Det var otroligt kul! :D
Jag älskade att vara inne i din spilta.
Åhh, älskling!
Jag saknar dig otroligt mycket.. :'(
Jag fick höra att du hade fång, du var du halt ett tag.
Jag tänkte: Åhh längtar tills jag ska få sitta på din rygg igen.
Men sen fick man höra att du skulle avlivas, då blev jag ledsen..
Du som var så underbar..
Nu finns du i Trappalanda, & jag saknar dig!
Glömmer dig aldrig, älskling! <33














Har inga bilder eller videor när jag rider dig :/

Men jag saknar dig mest av allt! <3

Rest in peace Trestenas Sir Antique!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0