Måndag - Plugg plugg plugg.. -.-

Söndag, Globen Horse Show <3:
När pappa & jag kom till Globen så gick vi in till Mässan, där det fanns ''mycket'' hästgrejer att köpa. Träffade Mathilda, Maja, therese, Yasamin, Lollo (Skutan), Elin Klint, Jessica, Jessicas mamma, Sofie :) Jag köpte två filmer, hopplära & Börja tävla, har ju redan börjat tävla men man lär sig mer i filmer troligen :) sen köpte jag 12 strumpor för 100:- sen en svart tröja med vit text där det stod HÄSTTJEJ, gillar tröjan :) Alla showerna var roliga & häftiga :) Har fotat mycket så bilder kommer väl sen ;) Jo juste, nu ska jag berätta, jag laddade mitt kamera batteri innan, & jag tog med min kameran & inte batteriet, smart -.- Så man gick där med en kamera utan batteri, kul. Men det var tur att pappa hade med sig sin, så jag fotade med den :D Hahha fett klantig att glömma batteriet! :p Det var en liten paus sen också då skulle man på toa, då träffade jag Amanda (i klassen) <3 Missade lite av showen också för det var kö på toan, det fanns bara två toaletter & pappret var slut på båda toaletterna, fräscht.. Sen gick jag tillbaka till showen. Jag såg också söta Daim & Servus <3 Det var kul att se. Sen mannen som talar med hästar var ju häftigaste! :D Bilder kommer mycket på dom, men gud vad jag älskar lilla shettisen som är med i showen mannen som talar med hästar, så söt asså <3 Har jätte fina bilder på det :) Vid 10 var det slut, då åker pappa & jag hem, men vi fastnade i trafiken kul. Så vi fick vänta ett tag, men sen kom vi fram, vet inte varför det blev stopp men.. xp När vi kom hem kollade vi på filmerna tillsammans med mamma, & tände förta advents ljuset :) Kommer fota på grejerna jag fått också sen så det kommer bilder på det också ;) Sen så somnade jag ;)

Måndag (idag):
Jag gick till skolan med Emma & Frida. Första lektionen var sv/eng, då fortsätte jag med att träna på engelskan vi tränar med. Sen läste vi en text för Mia, gick bra, fast några ord var svåra :p Sen efter det hade vi svenska då läste Mia ett stycke i Alex Dogboy. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde på svenskan haha xp. Sen vare lunch då blev det pyttepanna, det var faktist ganska gott ^^ Sen var det matte då gjorde jag ett prov. Sen hade vi engelska, då jobbade jag vidare med ett papper. Sen vare SO & läs tid ;) Läste lite i Alex Dogboy sen på SO:n, skrev vi var det var för olika plster på en karta. Sen slutade vi då gick jag sällskap med Frida. När jag kom hem käkade jag mellis sen vare plugg plugg plugg plugg.. -.-

Nu ska jag käka kyckling & pommes frites, bloggar mer sen typ ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0