Neff ääälskling! <3

Jag har alltid gillar dig på någon sätt, började rida på Skutan för 2 och ett halvt år sen, och ibörjan var jag rädd för dig för att du bockade. En dag, kom jag in i stallet, så frågade ridläraren mig vilken häst jag ville rida så jag sa Neff på en gång, och då var det första gången jag red dig. Då bockade av mig, så pappa fick leda mig. Då var jag rädd för dig. Men sen har jag lixom ridit dig och det har gått bra och jag tyckt att du har varit världens underbaraste! Och på något sätt blev du bara min favorit, sen kom kärleken. Jag älskar dig varenda sekund, minut och timme. Jag saknar dig varje minut, sekund och timme. Jag tänker alltid på dig. Jag längtar efter att se dig när jag åkt ifrån stallet och när jag sen kommer till stallet någon annan dag, och det första jag tänker på är att få träffa dig! Jag blir lycklig, och mitt hjärta bultar snabbare. Jag går alltid in till din spilta och kramar om dig, och så står jag där en stund, skulle kunna vara i din närhet länge. Jag är glad när jag sitter på din rygg, det är alltid underbart att sitta på din underbara rygg. Alla minnen jag upplevt med dig glömmer jag aldrig. Du är en hääst jag aldrig kommer glömma. Du är speciell för mig. Det bästa som hänt mig. Du är världens finaste! Du betyder mest för mig. Det var verkligen kul att bada med dej, ridläger 09. Jag glömmer aldrig! Och när jag red upp på dig, hoppade jag runt 70 cm, och så har jag ridit barbacka på dej en gång på ridläger 09. Alla minnen med dig, glömmer jag aldrig. Du går inte att beskriva. Du är allt för mig. Jag vet inte vad jag skulle göra ifall du försvann från mitt liv, mitt hjärta skulle inte vara helt, jag skulle gråta varje dag, asså, jag skulle verkligen inte kunna leva utan dig! Inte en ett enda steg utan dig. Du är det bästa jag har. Ursh, det är en mardröm att tänka att inte ha ett liv utan dig, det vore det hemskaste som finns! Jag älskar dig mest på hela jorden över allt och annat Neff! Vi föralltid äälskling <3










Kommentarer
Postat av: hanna

fett söt text!

Fattar att han betyder skit mycket för dig,<3

ni passar ihop

2009-11-04 @ 15:26:05
URL: http://typehanna.blogg.se/
Postat av: jonna

Naaw fett söta bilder ju <3

2009-11-04 @ 19:46:27
Postat av: Louise

hehe, du och Ronda passar bäst ihop Hanna <3

2009-11-05 @ 13:11:25
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0