Onsdag - sjuuuk..

Bajs bajs bajs!
Idag var man/är man sjuk då. Mådde skit när vi var i stan.. Fick iallafall skjuts hem av Gunilla, skit snällt ju :)Högsta feber idag har varit 39,6.. :O Shiit, det är mycke! :O Jag kanske skulle haft svininfluensan, men nu mår jag bättre, & har typ 37,8 eller något sånt. Så jag tänkte passa på att blogga. Men idag blev det ingen ridning, bajs bajs bajs! :'( Jävla feber/huvudvärk/hosta! Har sovit en stund också. & vi käkade lasange till middag, det var jätte gott! ^^ Aja, det blir sista inlägget, för ikväll. Imorgon stannar jag hemma.. Satt jag inte smittar ner alla andra ;) Kommer kanske blogga imorgon, beror på om jag orkar.. Godnatt ;)


Jag saknar dig.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0