Pallar inte sitta vid datan lääängre.

Nepp, orkar inte! Så det blir sista inlägget idag, så skriver lite om vad som ska hända imorgon ;)

Imorgon börjar vi skolan 10.20 vi skulle igentligen börjat 08.05 men våran musiklärare kommer inte vara där, gud så skönt att slippa musiken! :D Sen har vi Engelska och våran engelskalärare är sjuk så vi slipper det också så vi börjar då 10.20 med NO! :D GUD SÅ SKÖÖÖÖNT! Sen är det lunch och sen slöjd och sen lästid. Sen går jag raka vägen hem och fixar mig, sen så åker jag till Skutan och rider. Hoppas jag får Daylight för ska rida henne på hyra-häst-dagen. Vet inte ens hur hon är, har aldrig ridit henne.

Men nu ska jag kolla på tv, ska inte lägga mig, men inga fler inlägg för mig idag, kanske hinner blogga innan skolan, godnatt!


Ska ändå bli kul att rida Daylight på hyra-häst-dagen :) Har bara aldrig ridit henne. Men hoppas jag får rida henne imorgon så jag vet hur hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0