R.I.P LEXUS! :'(

Lexus, avlivdes idag och jag kan inte fatta det.. Jag kan itne fatta det, men jag gråter nu, du var inte min favorit men tårarna bara kommer ändå.. Jag kommer ihåg när jag hoppade dig på en hoppkurs, glömmer aldrig det! Jag saknar dig.. Hanna säga hejdå till dig igår, och pussade dig när du stog i hagen.. Hoppas du hare bra nu i Trappalanda med Bamse och dom andra hästarna.. Nu gråter jag inte lika mycket, jag ringde nyss pappa, ville prata med någon och då bah: kom tårarna.. tårarna slutar inte.. Kommer kännas konstigt att aldrig se dig i stallet mer.. Jag saknar dig, tänker på våra minnen..
























Jag saknar dig Lexus!

1997-2009.

Hoppas du hare bra där uppe i Trappalanda!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Rest In Peace Lexus.§ :'(



Fina bilder på dig och honom..



Må han leva i frid för alltid!

2009-11-02 @ 17:28:19
Postat av: jennifer

R.I.P LEXUS !

Jag & alla kmr sakna dig den bästa & den finaste.

Jag älskar dig otroligt mkt. ♥

2009-11-02 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0