Silver <3

Jag kommer inte riktigt ihåg första gången jag red dig, men pappa tyckte jag passade dig. Jag gillade inte riktigt dig då, men sen lixom bara gillade jag dig, du var mysig i splitan, att rykta, du var snäll hela tiden. Du var mysig när jag red dig. Sen tälvade jag dig i hoppning 091102, 40 cm, glömmer det aldrig! Vi kom felfritt :D! Gud, vad kul vi hade <3 Lycklig blev jag också över oss! :D Sen tälvade jag dig dressyr 091115, gick också bra :)! Fick 85% av 140% :D Glad över dig ponnii :D Glömmer aldrig dom tävlingarna med dig! :)<3 Du är min favoritponny <3 Jag älskar dig Silver <3 Längtar tills jag ska tälva dig i hoppning igen i jul :D Sen hoppkurs (kanske på dig) annars Bandit eller någon, men jag hoppas på dig! :) Jag längtar som tusan <3




(Bilder från när jag tälvade i hoppning)

JAG ÄLSKAR DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0