Ska snart till Blåkulla <3

Vaknade fan 20 minuter innan skolan, shiit, jag stressade & hann inte ens borsta tänder, bara sprang ut när jag var klar. Så såg jag sen Emma & Frida, så jag tänkte jag går väl med dom då. Alla lektioner gick bra, jag kunde typ allt på engelskan xD Duktig? :D Haha xD Men sen gick jag hem & blablabla.. Hände en sak, men aja, nu är jag hemma & väntar på att Olivia ska komma & hämta mig, sen åker vi till Blåkulla <3. Hon har teori. Men då får jag väl borsta någon häst eller något sånt. Käkade precis mellis, men snart kommer Olivia, så ska vara beredd på att stänga av datan & så. Bloggar typ när jag kommer hem!








R.I.P SIRRE :'(

Älskar er mest skruttponnysar! <33

Ni betyder allt för mig.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0