Som sagt..

Det kronglade med bloggen i onsdags igår.

Så får skriva om det som hände ;)

Jag var i skolan, vi slutade klockan 14.00 typ. Till middag åt vi pizza. Jag gick & hämtade fö pappa & mamma var sjuka. Det var iallafall gott! :) Sen åkte vi till Skutan & det stod att vi skulle ha tömkörning på Neff. Han stegrade mot Lollo & Yasamin & typ Mathilda? Sen sprang han iväg & började galoppera runt på volten :O Han rusade, han verkade tycka det var kul. Så vi red inte.  Vi hjälpte Lollo att fixa Veronas sår, sen tog Lollo en spruta på Verona så vi fick vara med & kolla. Sen åkte pappa & jag till Coop Forum & handlade sen åkte vi hem, & jag typ duschade & sen kollade jag på tv & sen somnade jag xP

Idag var jag i skolan, vi slutade 12.50 :D Sen gick jag hem. Har sovit också :O Vaknade vid 5 iallafall, typ somnade 3 kanske? Sen har jag kollat på tv. Just nu sitter jag här, nyss åt jag fläskkotletter med pommes frites & bearnesås. Sitter vid mammas data för den är snabbast. Just nu gör jag inte så mycket xD.


R.I.P TRESTENAS SIR ANTIQUE!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Fett ful man va på den bilden. xS

2009-11-27 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0