Svar på frågestunden ;).

Postat av: Maja den bäästa ! :D
1. Vad är ditt besöksrekord?
2. Är du kär i någon ?
3. Älskar du mig ?
4. Visst har jag grymt rolig humor?

HAHA, HARE BÄST, FÖR DU STINKER HÄST XD

Svar:
1. Jag vet inte xD.
2. Nej.
3. Ja ;)<3
4. Jupps! ^^


Postat av: Anonym

Vem e din bästa kompis?
Vad brukar du göra på fritiden när du inte är i skolan?
Har du några syskon?
Är du kär i någon?

kom nte på något mer men några frågor iaf<33:)


Svar:
Jag har flera som är äkta, & det är Linda, Maja & Emma <3
Vara hemma, läxor, kompisar, rida ^^
Japp, en lillebror <3
Nej ;)

Postat av: Emma.A

Vilka hästar på Skutan har varit tid favorit genom åren? (:

Svar:
Zombra, när jag började på Skutan.
Flox.
Silja..
& sen Neff.


Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

1:Har du Neff elr Daylight som favvo häst på skutan?
2: Vem är din favvo häst på blåkulla?
3:tycker du att jag är snäll?
4:har dunågon kille(om ja så vad heter han*)?
5: e du kär i någon?
6:vilket stall gillar du bäst:Skutan elr Blåkulla?


Svar:
1. Neff <3
2. Trixa & Silver <3
3. Ja :P
4. Nepp ;) Prinsen är ju Neff ofc! :D
5. Nej ;)
6. Blåkulla :P

Postat av: Harald!

Hejsan!
Vill du ha en puss ? :D


Svar:
Nää jag vill inte ha en puss, xD
Hahha, ;)
Om ni undrar vem det var som skickade den kommentaren så vare Maja xD


Postat av: Emilie

Vem är du kär i ?
Skutan eller Blåkulla?
Vad vill du bli när du blir stor?
Är jag en bra vän?
Tycker du att vi har kul när vi är med varandra?


Har inga mer frågor. :) <3

Svar:
Ingen ;).
Blåkulla :P
Ridlärare, eller något sånt, iallafall jobba med hästar ;)
Ja :P
Yes ;)

Tack för alla frågor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0