♥ Tisdag - Skola, tandläkare & skötarkurs.

Idag duschade jag innan skolan, käkade frukost, sminkade mig, borstade tänderna & sen gick jag med Frida till skolan. Vi hade gympa -.- Boring! Sen kom vi lite försent till SO:n för skulle vänta på Olivia xP Frida skulle också visst vänta. Men jag väntade me dom xP Men vi kom lite sent. Aja.. På SO:n läste några upp sin text om sin familj, asså man ska skriva lixom hur långt man kan komma bakåt i sin släkt xP Sen hade vi lunch, åt inte mycket alls, bara lite pommes frites. Sen hade vi matte, & vi hade vikarie, jag satt brevid Frida xD Hon hickade hela tiden så jag skrattade skit mycket, det lät askul! :D Sen pruttade jag med munnen, det var också kul, för det lät som en riktiga pruttar xD Så gjorde inte många tal alls i matten. Men sen hade vi svenska. Det var inte så kul, för vi jobbade i grupper, & Jonna & Elin snackar hela tiden om annat & blabla.. -.- Var tvungen att skippa mentorstiden & hämta hem för jag skulle till tandläkaren, gick hem på en gång sen borstade jag tänderna, tog bort sminket & sen åkte vi till Folktandvården :P Då fick jag laga 1 hål, guud! :O Gjorde ju faktist lite ont.. Dom gav också bedövning så det blev en buckla i munnen kände det som :O! Tog en halv timma det, & dom tyckte jag var jätteduktig xD! Sen fick jag ett sudd med en gris på haha xD Sen åkte vi hem, & jag drack fruktsoppa sen åkte jag & pappa till donken & käkade i bilen, för vi åkte till Blåkulla <3. Så vi hade skötarkurs, gick bra. Vi skulle också rykta någon häst så självklart går jag in till Trixa och borstar henne, min lilla ängel & älskling :D Älskar henne! <33 Men hon bet mig, bara för att jag borstar henne under magen tar hon värsta gapet & biter mig i armen :O Fy diig! Hon kanske är kittlig under magen, det har jag ingen aning om, men någon skulle sen rida henne, så då fick jag borsta någon annan, så jag gick till Curt & vände honom, sen så kommer det en med sadel & träns som visst ska rida honom, typist! Då fick jag ta en annan häst, då fick jag ta Konsum & han var lite jobbig. När jag gick in till honom var han sur. Så jag la tillbaka borsten, gick in till honom, men han flyttar sin rumpa till spiltväggen & jag kommer inte in, så jaha, jag fick knuffa på honom, busiga ponny! Men jag vände honom sen & borstade, när jag borstade bakbenen blev han sur & viftade på svansen & tog upp benet så jag trodde han skulle sparka till mig, men det gjorde han inte. Men jag gädde mig inte, så det gick iallafall bra, sen när jag skulle kratsa bakbenen, SPARKADE HAN MIG I BENET! :'( Skoja, nej det gjorde han inte utan han lyfte upp hoven när jag skulle kratsa, duktig ponni! :) Hehh, sen så hade vi sista kvarten vi fick lite papper & vi pratade om hästarnas färger. Sen slutade vi så jag & pappa åkte hem. Trixa & Silver reds så fick inte säga hejdå eller krama dom.. :( Men när jag kom hem käkade jag, sen satte jag mig vid datan.

Just nu sitter jag & lyssnar på musik.
Ojj, blev långt inlägg, men ni får stå ut! xD


Älskar dig Olivia Örn <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

älskar dej också Louise <33333

2009-11-18 @ 07:00:09
URL: http://snyggasteolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0