21.00 ska jag kolla på tv ;)

Jupps, 21.00 ska jag kolla på tv, då kommer ett program som är roligt xD

Idag har jag varit på Skutan med Emma & Julia fotade lite och hälsade på älsklingen Neff! :D<3 Vi var där ett tag, sen gick vi hem till Emma & satt på hennes rum för det mesta. Tog bussen hem vid 17.16 typ. Det var ganska mörkt ute när jag gick hem, hatar att gå hem i mörker o.O Bilder kommer kanske imorgon, men en bild på Neff & mig, & mig och Linda kan jag bjuda på ;) Men nu ska jag kolla på tv. Kommer inte blogga mer ikväll, så godnatt!

Linda Berggren, jag älskar dig bästavän! <33




Ett liv utan dig skulle vara hemskt, lämna mig aldrig! Jag älskar dig mest Neff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0