Är hos Linda ;D<3

Jag vaknade ungefär 10. Jag kollade på tv ett tag. Jag satte mig sen vid datan och åt frukost. Chattade med Linda :). Vi bestämde att jag skulle möta henne vid handenterminalen sen skulle vi gå till skokanonen. Efter det gick vi till donken och käkade. Och vi skulle gå ut från ytterdörren och då stod en man ivägen, Linda bah: ursäkta? sen så kom vi lixom inte igenom så han råkade putta till Linda så hon tappade sitt vatten xD Hahahahaahha! :D Vi fick hämta nytt vatten åt henne xD. Sen gick vi in till Siba. Kollade på lite grejer, vi prövade massagestolar men dom funkade inte :O Sedan gick vi till bussen och den gick 41, vi hoppade av i grindstugan. Sen promenerad vi till henne. Vi hoppade studsmatta ett tag sen gick vi in och satte oss vid datan. Vi har spelat ett hästspel och så har vi lekt lite i adobe photoshop CS4. Vi gjorde en bild xD<3. Men typ halv 5 eller något, vi ska kolla på sl, och så ska jag hem någon gång vid 5 och sen ska jag till Skutan :D Teori, får träffa Amanda där också, hon kom hem idag (:



Den bilden gjorde vi i Photoshop :D

Älskar dig bästavän! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0