B a d a

Idag hade jag svårt att komma upp. Var så himla trött! Men gick upp typ 8. Hann inte käka frukost men klädde på mig kläderna & borstade tänderna. När klockan var 08.20 gick jag typ. Vi började 08.40. Men hann. Vi skulle ha sv/eng - språkval. Vi stod där en stund & väntade på Mia. Men hon kom aldrig :O Men vi fick reda på att hon var sjuk. Så vi slapp sv/eng. & svenskan också, för vi skulle ha svenska ingentligen efter sv/eng, & vi har Mia i svenska, men vi fick ha håltimme :D Jag gick med Elin & Jennifer till kolartorp. Vi gick till ett stall. Men hästarna var inte ute. Vi gick till stallet i onödan nej men, vi gick tillbaka till Elin. Jag blev blöt i mina skor. Det regnade & jag hade asdåliga skor.. -.- Men vi tog en macka var. Vi kollad på klockan & den var 11.15. Så vi skyndade oss till skolan. Vi började 15.25. Vi hade 10 minuter på oss. Men vi hann inte.. Så vi fick anmärkning.. :( Min första.. Bajjs. Vi kom 10 minuter försent till lektionen. Men vi hade bytt platser på matten, så jag fick sitta längst bak med Linda. Hann bara göra några tal. Efter matten hade vi engelska, vi skulle ha Mia men vi fick en vikare som jag knapt kommer ihåg vad han hette. Han hade svårt namn xD Men det var inte kul på engelskan. Bermal & Ivan & några andra som inte går i våran klass kom in i klassrummet -.- Jobbigt! Om det var Mia som hade oss skulle hon nog bli arg. Men han var inge bra på att säga till. Han fattade inte att dom inte gick i vår klass. Men aja, nog snack om engelskan. Det var iallafall tråkigt! Efter engelskan hade vi SO. Då hade vi också vikare, som heter Sanna. Vi har igentligen Heléne men hon var hemma med sin son eller något. Men iallafall, vi hade lästid i 20 minuter istället för att ha SO. & sen slutade vi. Så vi slapp SO:n. Men det var inte så bra, för jag & Linda skulle göra klart vårat land. Men det kunde vi visst inte. Jag & Linda stack hem till mig & skrev lite om Somalia & skrev ut. Så då blev vi klara med det, *pust*. Jag kunde vara mer sen för jag skulle göra läxor & annat så jag följde med henne till bussen. & när jag kom hem käkade jag mellis. Vid 4 gick jag & mamma o hämtade Eric (min lillebror) på dagis. På vägen gick vi till Valla Livs. Mamma köpte mjölk, smö & annat. När vi kom hem, satte jag igång med läxorna. Jag satte mig framför datan också. Till middag åt vi köttfärssås & makaroner, gottgott! Sen gick jag tillbaka till datan igen. Men nu måste jag bada, badet väntar på mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0