Cajsalisa <3

Igår var jag hos tandläkaren. Jag hade ett litet hål & ett stort hål.. :( Måste bli bättre på att borsta tänderna, & sluta äta godis på vardagar, ska försöka att bara äta godis på helgarna ;). Vi får se om jag klarar det xP

Idag var jag i skolan, var mest med Cajsalisa :) Sedan åkte vi till Tungelsta ridklubb. Det var nybörjarna som red, så jag ledde Emel.. Hon red Abbe.
Sedan följde jag med Cajsalisa till Blåkulla <3
Det var roligt, men det var kallt.
Jag kollade när hon red :)
Hon red Bandit xP
Hon var asduktig! :)<3
Jag fick skjuts hem sen.
När jag kom hem åt jag middag, jag åt fläskkotletter med pommes frites & bearnesås.
Det var goooott! :D
Till efterrätt åt jag ''lite'' godis.

Aja, nu måste jag blogga lite på www.truuelove.blogg.se,
 
Kommer inte blogga mer idag,
Imorgon ska jag rida på Blåkulla,
Hoppas jag får Trixa! :D<3

Aja, godnatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0