Dålig updatering.

Igår red jag Skrållan på Blåkulla :) Hon var jätteseg.. Sen åkte vi dirket till Skutan efter att jag bytt om till andra ridkläder. Jag fixade Neff, sen gick jag banan. Sen red jag fram. Då gick det bra. Sen gick jag till volten & väntade på min tur. Emma red före mig. Sen red jag, det gick jätte bra! :D Gud vad jag är glad över Neff, han var bäst! <3 Fick felfritt :D Kom 6:a, asså inte placerad, men på en lapp stod det att jag & Neff kom 6:a :D Det var jättekul att tävla honom! :) Den roligaste tävlingen jag varit med på ;) Sen hämtade pappa mig, när jag kom hem åt jag & duschade sen gick jag till Emma. Emma var med Olivia innan, så jag var med dom. Sen kom Amanda :) Det var kuligt! Sen åkte dom hem, då satt jag & Emma vid datan. Jag sov över hos Emma ;) Vi somnade typ 12. Sen vaknade jag halv 8, då gick jag på toa xP Sen vaknade Emma. Vi låg i sängen & kollade på tv. Sen åt vi frukost. Sen åkte vi till Skutan. Jag tog med mig kameran. Michelle var där :) Sen kom Amanda också :P Sen vid halv 6 kom Emmas pappa & hämtade oss. Japp, nu är man hemma. Skönt! Har varit hemma ett tag nu men iallafall, till middag åt vi köttbullar & makaroner. Ska snart bada, men nu kommer lite bilder från söta Therese <3














Jag & Neff igår!
Du var underbarast!
Älskar dig mest älskling <3


Hahhha jag! xP

Therese, du fotar otroligt bra! <3


Kommentarer
Postat av: therese

Tack :)

2009-10-04 @ 20:20:33
URL: http://eventful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0