Du försvann, men inte från mitt hjärta..

Sirre, fösta gången jag skulle rida dig, sa typ några att han brukade bocka, men när jag kom upp var du hur snäll som helst. Jag fick rida dig många gånger för Lisa tyckte jag red dig bra, & det var så himla kul. Jag trivdes på din rygg så bra. Men sen fick du fåång :( Jag trodde du skulle bli bättre så att jag kunde rida dig igen, men du blev inte bra igen.. Sen avlivde dom dig för att du aldrig blev frisk.. De blev jag verkligen inte glad över att höra att min favoritponny skulle avlivas.. Nu känns det bara konstigt att inte se dig längre i stallet.. Du var/är bäst.. & du hade världens underbaraste galopp av alla på Blåkulla. Du var världens finaste ponny på Blåkulla. Jag kommer aldrig glömma dig fina ponny. JAG ÄLSKAR DIG, ÄVENS FAST DU INTE FINNS LÄNGRE..

Du försvann, men inte från mitt hjärta..








Kommentarer
Postat av: amanda

sötaste hästen som fanns på denna jord <3 ='(

2009-10-23 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0