Har sovit hos Michelle från lördag till söndag! :D

Lördag: Jag red Silver på Blåkulla. Jag tycker inte jag red bra, men vi hade markarbete. Det kändes som att jag satt asdåligt. Ursh. Men iallafall, fick lite galopp iallafall. Vi fick galoppera när vi gjorde en bana :) Men det gick inte så bra för mig, jag tycker hon är så stor igämfört med Neff. Efter ridningen bytte jag om till kläder som jag ska ha på Skutan. Erica red Neff först, hon var första tävlande, det gick asbra för henne. Jag fick ta över & rida fram. Jag trändade på banan i hagen. När det var min tur, var jag ganska nervös. Jag trodde jag red fel bana xD. Men jag red rätt, gick dåligt i galoppen. Fick inte upp han i galopp, vad är det här? :O Kan jag inte ens fatta galopp på min favoritponny som i vanliga fall är enkel att fatta galopp på? Men nu i det här tillfället gick det inte :O Jag fattar inte.. Men annars gick det bra, jag kunde vägarna & så. Fick en kommentar av Carro: Kämpa på! Du är duktig! Det blev jag glad över :D Jag var kvar på Skutan sen ganska länge, för pappa hade styrelsemöte sen snackade han med Maritha. Vi åkte typ hem vid halv 4 eller 4. Men när pappa & jag kom hem kollade vi på bilder från tävlingen & så käkade jag tacos till lunch. Jag skulle sen ta bussen till handenterminalen & sen åka till Trångsund & vara med Michelle men min snälla pappa skjutsade mig ända till Trångsund Centrum :D Michelle mötte mig där sen. Då gick vi hem till henne, sen hämtade hon pengar & så gick vi till en matäffär (typ)? xD Men iallafall, vi åt där. Vi var typ ute sen & gjorde massa saker, kommer inte riktigt ihåg allt vi gjorde för vi gjorde mycke grejjer, kommer inte ihåg i ordning. Vi lekte med en hund som heter Sassa på Michelles gård, det var kuligt. Vi köpte godis & vi åt inte ens hälften xD. Vi satt vi datan & sen var vi med Ebba ute också, det var mörkt. Men det var kuligt. Vi somnade typ halv 2 eller 2.

Lördag: Vi vaknade typ halv 8 O.o Hahha, men vi kollade sen på Twilight, DEN VAR FAN ASBRA JU! :D Trodde den var super tråkig men tydligen inte :D Vi åt frulle & fixade oss. Sen tog vi tåget till Älvsjö & sen buss till Kungenskurva. Vi gick till Hööks. Där handlade Michelle asmycke grejjer. Sen gick vi till massa affärer, vi käkade lunch på donken mums! Vi var typ i Kungenskurva i 5-6 timmar kan jag tro xD. Sen tog vi bussen till Älvsjö station & sen tåget till Trångsund. Sen hämtade jag mina grejer, sen fotade vi alla Michelles grejer hon hade köpt. Sen bloggade hon lite, men sen märkte jag att klockan var 50, & tåget skulle gå 51. Vi kutade ut! & som tur hann jag med tåget! :D Hoppade av vid Handen & gick hem. När jag kom hem, satte jag mig vid datan. Nu sitter jag här & lyssnar på musik i mina hörlurar till mobilen xD. Ska snart duscha tänkte jag.


Älskar dig mest älskade ponny! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0