Hemma från Skutan.

Jupps, kom hem för en stund sen.

Vi hade sjukvård. Man lärde sig mycket! :) Sen hälsade jag på älskade ponnyn också! Jag stod länge hos honom, jag la kinden mot hans mule, han var jätte varm (: Han börjar få vinterpäls (a) As söt!

Jag hoppas Linda loggar in snart! :D


JUSTE PÅ SJUKVÅRDEN SÅ HÖLL VI PÅ MED LINDOR, SOM MAN LINDAR IN PÅ HÄSTENS BEN T.EX. OCH SÅ SA CHRISTINA, LINDA RUNT LINDEN ELLER AA NÅTT SÅNT :D SÅ JÄVLA KUL! NI FATTAR LINDA NAMNET OCH SÅ LINDA LINDEN SOM MAN KAN LINDA RUNT PÅ HÄSTEN BEN, BRA FÖRKLARING :O NOT! MEN DET VAR IALLAFALL SKIT KUL! JAG GARVADE xD.


Aja, nu sitter jag här & inte gör så mycket.


Nu ska jag äta ;)


Kommentarer
Postat av: Linda din sötiiis <3

Hahahah askuliiigt <3 :D



asså fett förvirrad jag blev .. Louise i en Louise runt en Louise xD host funAr ju int .. min onda plan misslyckades :/ HAHAHAHHAHA! :D ÄLSKAR DEJ!

2009-10-29 @ 08:56:52
URL: http://pindaaas.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAA LINDA DÅ! xD

ÄLSKAR DEJ MED! <33333333333

2009-10-29 @ 09:57:08
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0