I love kladdkaka! :D

Jag och mamma bakade kladdkaka :) Till lunch åt vi köttbullar & makaroner. Sen åt jag och mamma kladdkaka & kollade på Twilight :D Sen har jag typ bara suttit vid datan & lyssnat på musik.
Bildbomb!


Smälter chokladen.


Sedan såg det ut såhär.


Ägg & socker.


Smält smöör.


Mamma blandar ägget & sockret.


Vattnet, fick bara lust att fota xD.


Fruuuukt.


Chokladen vi använde till bakningen.


Receptet ;).


Jag la i vanligsocker så blev det så här xD, en rund sak xO


Jag la i kakao.


Lägger i blockchokladen.


Lägger i smöret.


Blandar.


Sen blev det sähär.


Precis kommit ut ur ugnen :D.


Köttbullar.


Makaroner.


Gott.


Resultatet!
ASGOTT! :D
Ni borde tästa!

Oj det blev mycke bilder.. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0