Lyssnar på musik.

Emmas landställe - Lördag, jag gick typ på toa minst 10 gånger på kvällen :O Asså, jag är fan onormal! :O Fattar inte, jag bah blev kissnödigt precis efter att jag hade gått på toa.. :O Skitskumt ju! Men somnade vid halv 2 eller 2 tyyp. Men jag vaknade vid halv 10. Jag höll på med min mobil. Emma var skittrött hahha xD Vid halv 11 eller något käkade vi frukost. Sen kollade vi på tv & fixade oss. Vi åkte från landstället vid halv 12. Jag kom typ hem 12 halv 1. När jag kom hem spelade jag Nintendo Wi (stavning?). Pappa har köpt ett nytt spel, det var kuligt! Sedan satte jag mig vid datan. Till lunch åt vi dooooonken :D Mums! Sedan satte jag mig vid datan igen. Nu är klockan 17.04. Bilder kommer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0