Neff älskling! <3

En dag för 2 år sen när jag var nybörjare och det var lektion och man fick välja häst , valde jag dig. Jag tyckte du var så fin så jag valde dig. Jag tyckte redan om hela dig från början. Då bockade du av mig så pappa fick leda mig. Och då skulle man få hoppa lite hinder & så vågade jag inte. Jag skrittade typ bara , kanske trava kommer inte ihåg. Men jag tyckte du var en busig liten ponny då xd Sen på en lektion då det var hoppning så fick jag dig och då ramlade jag av efter hindret , du tog säkert ett skutt ^^ Men jag var nybörjare då. Sen har jag inte ramlat av dig , 2 gånger har jag gjort det. Och det är bara dig jag ramlat av på. Jag tyckte ditt namn var fint och jag tyckte du var så vacker så jag ville börja rida dig så mycket som helst. Ja sen började jag rida dig så mycket som möjligt. Jag bokade dig på friridningar & hyra-häst-dagar. Sen plötsligt vart du min favorithäst. Jag kommer ihåg på en hyra-häst-dag då vi red ut i skogen. Då bockade du i nerförsbacken din buse ;P Men jag höll mig kvar men det var ganska läskigt. Jag kommer också ihåg när det var ridlektion då vi hade hopping , det var så kul asså. Fast vi hoppade typ bara 30-40 cm. Men det var ändå kul ;) Det är alltid kul att rida dig! Aldrig tråkigt! Alla minnen med dig är ju bara så underbara! När jag inte är i stallet saknar jag dig dag, varje timme, minut, sekund! Jag önska att du var min. Bara min, men det är du inte :/ Du tillhör ju stallet. Om jag bara fick köpa dig, om vi bara bodde i en villa och där det fanns plats med hästar. Då skulle jag verkligen frågat om pappa kunde köpa dig. Jag önska bara att min dröm gick i uppfyllelse men det går ju inte. Jag tänker rida dig så mycket jag kan. Jag har tävlat dig en gång, & det var grymt kul! :D Då hoppade vi två 50! Jag blev verklige stolt över dig, vi kom ju 6:a! :D Jag vill träffa dig varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund men det går inte .. Jag fick dig på ridlägret, jag red red barbacka, hoppade, red ut & badade med dig, det var verkligen kul! :D Du är den bästa hästen jag ridit! Du är också den finaste hästen jag sett! Du är fan bäst! Inget kommer före dig, inte ens familjen! En häst, vacker, fin, underbar, bäst! Det är du! Ingenting skulle komma före dig! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta prins (; Jag blir så lycklig när jag ser dig i stallet eller i hagen. När du är i hagen skulle jag bara vilja springa in och krama dig. Men det funkar inte så .. Och i stallet skulle jag vilja att jag skulle få mysa med dig i evigheter! Går ju inte heller. Nästan alltid när jag går in till dig i spiltan ska du nosa på mig. Det är så gulligt! Du är det bästa jag vet Neff! & det finaste jag vet! Du är bäst & du är mitt allt! Jag älskar dig mest & föralltid! Det kommer alltid vara vi! <3













Jag älskar dig mest finaste ponny! <333


Kommentarer
Postat av: L'

Ni äre så OTROLIGT FINA TSM <3 :D

2009-10-10 @ 15:22:06
URL: http://pindaaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hoppar ni hela tiden eller? för du har bilder på när du hoppar as mkt...<33 älskar dej louise<3

2009-10-11 @ 16:47:33
Postat av: Louise

nej vi hoppar inte hela tiden ;) jag lägger bara in lite gamla bilder lite då & då ;)

älskar dig med olivia <3

2009-10-11 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0