Nu så,

Nu kan jag äntligen blogga. I tisdags var jag i skolan & efter var jag typ hemma kommer inte ihåg. Jag tränade typ på NO-provet.

I går (onsdags) var jag i skolan. & nu hade vi syslöjd istället för träslöjd. Syslöjd är roligare :P Vi slutade 14.20. Jag gick hem & åt mellis & klädde på mig ridkläderna sen tog jag bussen till Skutan syster (Mathilda) <3 Jag skulle rida Verona & vi skulle rida ut. Hon var skit het. Hon ville trava när vi skulle skritta. Sen skulle vi trava uppför en backe då galopperade hon istället. Men Emelie sa att det inte gjorde något. Sen när vi kom till den där vägen när man åker in till Skutan vägrade hon gå & backade. Hon ville bara trava, för hon var ashet.. ;O Så jag red fram till Emelie & då ville hon inte heller gå, så jag fick hoppa av & ta Fandango & Emelie Verona. Sen bytte vi, & då var pappa där, han var som ett frågetecken när jag inte satt på Verona xD För han undrade vad jag gjorde på marken. Sen hoppade dom andra av & vi gick in med hästarna i stallet. Jag fixade Verona sen åkte pappa & jag hem. När jag kom hem åt jag & badade.

Idag (torsdag) gick jag till skolan med Frida. Både Mia & Heléne var tillbaka, skönt :D Annars skulle vi säkert fått ha vikarie eller fått håltimme & det är väldigt jobbigt. Men vi hade alla sen NO & slutade typ 2 eller något. Då gick jag med Frida. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan. Sen till middag åt mamma & jag pizza. Nu sitter jag här & chattar med Linda & Frida.


Älskar dig min lilla ängel! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0